2022 Esposizione Internaziunale di Fastener

Incontraci à Las Vegas IFE da u 17 à u 19 d'ottobre, numeru di stand: 1656

-2022-9-28

Da u 17 d'ottobre à u 19 d'ottobre di u 2022, a mostra annuale di fasteners di Las Vegas americana si terrà à u Centru di Conferenza di Las Vegas-Mandler Bay.Questa mostra hè una di e mostre impurtanti di l'industria di fastener.Parmette una opportunità per a fabbrica di rivet per rinfurzà i scambii tecnichi cù cumpagnie straniere di fastener.Introduce novi prudutti, tecnulugia novi è capisce i modi eccellenti di i Stati Uniti è u mercatu internaziunale di fasteners.

Questa volta, l'esposizione di Las Vegas hà attrattu assai visitatori da più di 30 paesi è regioni, è l'espositori ghjunghjenu à 541. A varietà di l'esibizioni implica diversi fasteners, equipaghji di trasfurmazioni cunnessi, parti di strumenti di hardware, etc.

I prudutti principali chì mostremu sò: rivet cieco apertu, rivet cieco chjusu, rivet di tippu di serratura interna, rivet di tippu di serratura esterna, rivet di tippu di presa unica, rivet di tipu multi-grip, rivet di bulbe strutturale impermeabile, rivetti tri-fold, rivet buccia. ,nut rivet cecu, fiumi pneumatici è altri fasteners rilativi.

Forma di testa di Rivet: testa di cupola, testa Csk, grande testa di flange.
Rivet size: 2.4mm, 3.2mm, 4.0mm, 4.8mm, 5.0mm, 6.4mm, etc.
Materiale Rivet: acciaio inox / acciaio inox, acciaio inox / azzaru, aluminium / acciaio inox, azzaru / azzaru, aluminium / azzaru, aluminium / aluminium, etc.

I fasteners di u nostru paese sò principalmente esportati in i Stati Uniti, Vietnam, Russia, Giappone è altri paesi.Sicondu i dati di l'Amministrazione Generale di e Dogane di a Cina, in 2020 i prudutti di u mo paese sò principarmenti esportati in i Stati Uniti, cuntendu u 12,12%, seguitu da u Vietnam è a Russia, cù l'esportazioni rispittivamenti 7,02% è 5,67%.Pò esse vistu chì i Stati Uniti hè unu di i mercati più impurtanti in i fasteners di China.

Da e statistiche di a Dogana di i Stati Uniti, i primi 10 fonti di fasteners impurtati in i Stati Uniti in 2021 sò: Taiwan Cina, Cina continentale, Giappone, Germania, Canada, Corea di u Sud, India, Italia, Messicu, Tailanda.Frà elli, e parti di fissazione impurtate da a Cina continentale righjunghjinu 486 400 tunnellate, è a quantità d'importazione era di 1,262 miliardi $ US.U top 10 di i destinazioni di l'esportazione di fastener di i Stati Uniti sò: Messicu, Canada, Cina continentale, Gran Bretagna, Brasile, Corea di u Sud, Germania, Singapore, Australia, Giappone.Frà elli, i Stati Uniti esportati à a Cina continentale era di 19 300 tunnellate, cù un valore d'esportazione di 250 milioni di $.

Ch'ella sia impurtata o esportata, a Cina hè un cumpagnu cummerciale impurtante di l'industria di fastener di i Stati Uniti. Vogliu avè un successu viaghju in Las Vegas.

nutizie (1)

Tempu di pubblicazione: 28-sep-2022